Dan före dan före dopparedan!

Nu börjas det...
Jag och Mathias tog en kvällspromenad igår och kom inte hem förns kl 1, var jätteskönt ute och är så glad att det är vitt och fint, trots att jag inte gillar kylan!
Jag borde igentligen ha dammtrasan i högsta hugg nu men jag orkar inte, ska vänta tills Mathias kommer hem från jobbet ( han är bara och beställer varor ) och sen ska vi sätta fart. Vi åt en riktig julfrukost med glögg, vörtbröd, rödbetssallad och kötbullsmacka och en med massa smör ( äter bara smör på mackan på julen ) och riktig julost med sånt där rött vax runtom! Stämmning på topp!
Som sagt så ska jag städa och pyssla lite idag, tjejerna kommer kl halv 8 och då ska vi äta julbord och byta småpaket, jag har köpt ett häfte där man kan dela ut olika sexuella tjänster till någon =) hahah! Inte så seriöst kanske, men vi skulle köpa en plojgrejj! =)

Dagens To do list:

Handla grädde och appelsiner
göra risalamalta
Städa, bläää
Vika tvätten ( som jag tvättade förra lördagen som fortfarande ligger )
Stoppa nejlikor i några appelsiner
förbereda maten
Ta en långpromenad
Steka kötbullar och prinskorvar
Äta tillsammans med brudarna =)

ja det är väl säkert något jag har glömt, så det kanske tillkommer en till to do list under dagen!
Nu ska jag gå och göra nånting vettigt!

Pusss // Martina

å GOD JUL! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback