Jag vill åxå vara smal!

Snyggast?


Fan, man blir ju nästan deprimerad när man tittar på Jessica eller Britney eller någona annan utav dom där pinglorna. Jag hade en föreläsning om Genus perspektiv här för ett tag sen och då var det bara ett massa tjat om hur vi kvinnor blir objekt hit och objekt dit. Still, i want to have that body!!
Jag är 21 år nu och väger 70 kg, hur kul är det ?? Jag har försökt med allt, viktväktarna, viktklubb.se, atkins, svältdiet, men vad hjälper det när man har en kar som är kock och lagar världens godaste mat! Jag tror ärligt talat att jag har lyckats hålla en diet i 1 vecka som högst! jag suger!!
Men nu har jag och Mathias bestämt att vi tillsammans ska gå ner 10 kg var. Saken är den att Mathias har om möjligt ännu sämmre karaktär än mig. Jag och Sofia ska börja träna på allvar här nu efter nyår iaf och jag tar en promenad nästan varje dag. SUCK, jag blir tokig på det här. Som tur är tycker inte jag om julmat så mycket, lever mest på kötbullar å prinskorv då =) haha , inte för att det är så nyttigt, men jag brukar iaf inte gå upp så mycket i vikt över julen...
Nu ska jag gå å dricka en kopp kaffe och sen ska vi ut i vinterkylan å bränna lite fläsk!

so longe!! // Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback