Mardrömmen fortsätter

Det gick inte att rädda hårddisken, men 1200 jävla spänn skulle dom ha i timmen för att "titta" vad det var för fel!!! Ska bosätta mig framför datorn och skriva allt vad jag kan! Tillråga på allt så är jag sjuk också, feber, ingen röst och hela huvudet fullt med snor! Gott nytt år Martina!
Fan, föll dit igår kväll på en pizza, igentligen så gör det inte så mycket för jag ska inte börja mitt nya liv förns på söndag, men det känns ju lite onödigt ändå!
Ska försöka skriva klart en till text nu så jag kan vara sjuk med gott samvete! Sofia och jag ska hjälpas åt med den förbannade läsloggen så det känns skönt!!
Hoppas, hoppas, hoppas att jag blir frisk tills på lördag, blir antingen nyårsfirande hemma i Cattis nya lya eller här! Jag röstar på här, men det är nog mest för jag är för lat för att ta mig någonstans! hahah!
Nä, nu måste jag göra nånting vettigt!! Mathias är på appoteket och handlar åt mig den gullungen så det kommer nog att kännas bättre snart!!

PUSSS, eller föresten vi skiter i det, vill inte smitta ner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback