Mer jul, jag vill ha mer JUL!!!

 Längtar så otroligt till julafton, det kommer ni att få höra varenda dag här fram till dopparedan! Allting är klart ni vilket fall, granen är pyntad, julgardinerna hänger så fint i fönstret, en massa ljus, små tomtar lite här och där, och en massa paket så klart som ligger under granen och skriker " ÖPPNA MIG " men dom for nog hålla sig till tåls tills på torsdag, fredag eller lördag eller söndag. Va?, tänker ni säkert nu, ska hon öppna paket på alla dom dagarna? men så är det att vara skilsmässobarn och dessutom ha en sambo som också är skilsmässobarn. Vi kan ju dra det lite snabbt, på Torsdag så är det lillajulafton med mina brudar, Frida, Titti, Sofie och Cattis, vet inte om Hanna ska med. Vi ska käka lite julkäk här hemma hos mig och antagligen dricka en hel del av konjaksglöggen =) På fredag är det julafton med mamma, för hon jobbar på riktiga julafton, då kommer hon hem till oss och det blir ännu mera julmat, en massa klappar och allt sånt som hör till. På riktiga julaftonen så börjar vi dagen hemma hos Mathias mormor och morfar, där vi ska käka julbord och titta på Kalle Anka, efter det beger vi oss vidare till Pappsen och Rosie, synd bara att man ska behöva fira jul med Thomas, hur mycket jag än försöker så påminner han mig om ganskan i Skönheten och Odjuret, med andra ord, en jävla stropp som tror att han äger stan!
Ska bli kul att träffa sis iaf =) var hemma och käka hos henne och Simon förra veckan, hon lagar supergod lasange! så att ni vet! hur som helst, nu kom jag av mig, det kommer ni att märka med mig att jag ofta kommer ut på små villospår, men det är bara att hålla i er och försöka hänga med  i det som händer. På juldagen så går färden till Söderhamn där jag har mina kusiner. Vi ska vara där över dagen och käka Kalle Kalkon, vilket vi alltid gör på juldagen. Blir tyvärr bara en snabbvisit för kl 6 ska vi vara i Sandviken hemma hos Anders och Mia, där det är det sista julklapps utdelningen på gång och antagligen en jävla massa mat och sprit. Som tur är så ska vi sova över och jag antar att det blir det årliga fylleslaget som vanligt! haha, kanske låter allt detta som koas för er, men jag älskar julen och jag kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback