Nu är man Bloggare =)

Jaja, nu har jag blivit som alla andra, jag har skaffat en blogg. Slopade ju min Lunar här för ett tag sen, men lider fortfarande av internetsyndromet och tänkte att det här kanske är en bra idee =) vem vet??
För övrigt har jag och Sofia skolkat och handlat julklappar hela dagen, Mathias kom ner och mötte oss på stan och tog en fika.... Han jobbar som vanligt!
Skulle ha pluggat med Alma och Kamilla idag, men det blev uppskutet tills i morgon! Träffade Emma Liljekvist på stan idag, hon blev klar med sin makeup utbildning i fredags och fick jobb på FACE idag, snacka om flyt! ska gå å ta en fika med henne nån dag här nu, ska bli kul att snacka lite skit =)
För övrigt håller jag på att längte ihjäl mig till julafton!

Nu ska jag va lite social med Sofia!

PUSS Å KRAM// Martina

GoD JuL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback