snart nyårsafton =)

ska försöka tänka efter vad jag har gjort dom senaste åren på nyårsafton =)

2000 - firade med mickan och Jenny Fält på stan i en alldeles för kort klänning =) En kompis blev av med oskulden i bastun och jag blev hotad med pistol. Spydde som en gris och kom hem kl 4 på morgonen till min mamma som var helt vansinnig=) hahah 14:is fylla AB!

2001- Var hos Cattis i hennes hus, helt underbart. Alla grabbarna var åxå med =)=)
2002- Firade det i USA tilsammans med Malin hos min kompis Isac Park. Var jättetrevligt, hur mycket folk som helst, en riktigt röjjhemma fest =)
2003- Var hos Cattis igen, vart bråk kommer jag ihåg, inte så roligt....
2004- hahah, ganska misslyckat, firade det på Konserthuset i Gävle, var jätteroligt på förfesten hemma hos Sofie, men aldrig mer konserthuset på nyår....
2005- Var hemma i mitt gamla hus, det var jag och Mathias, Sofie och Johan och Cattis och Martin, mysig parmiddag med en massa raketer och god mat!
2006- SJUK =( blir att ligga inne i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback