HATA GAVLEGÅRDARNA!

Nu är jag sur, jag ringde till gavlegårdarna nu på morgonen för att säga upp vår lägenhet, de svara att "ja det går så bra så, men eftersom vi redan är inne på april så blir det till sista augusti ni får betala för lägenheten". Jag blir så himla arg, det är 8000 kr extra för oss, en månad hade vi räknat med och de hade vart bra eftersom vi ska rusta två rum och flytta allting och städa och sånt där ni vet..... men nu blir det 4 månaders uppsägning på en lägenhet som går som smör i solsken, jävla idioter!!!!!!!

Har ingenting att göra idag, nya kursen börjar imorgon så jag ska ta en promenad ner på stan och glo på Ophra, hon får mig alltid att må bättre!

Frukost nummer 2 snart? jag är hungrig konstant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback