hemma från Kina

Hej, har sett så otroligt mycket den senaste veckan, men ack ett sånt jävla snuskigt folk! De torkar sig inte i röven när det har vart på toa, de spottar snorlåmer överallt, de harklar sig och spottar stora slemklumpar ÖVERALLT, förstå äcklighetsgraden på det! De äter äcklig mat, de har äckliga toaletter ( de äckligaste jag någonsin sett ) De luktar illa. Det är fel att dra alla över en kam, men jag tror att jag kan göra det utan att skämmas, för det är deras kultur. Alla kineser var så här UTOM vår guid som var HELT UNDERBAR!! Han hette Sam, var 28 år och infödd käpp, han hade dock bott i Norge ett år och pratade efter det helt flytande Norska och även bra Svenska. Snacka om språkbegåvning ( han kunde säga R )

Vi har fått sett så otroligt mycket, Muren, lamatemplet, ett dagis, en massa tempel, förbjudna staden och mycket mycket mer. På ett sätt har det vart den bästa semestern i och med att vi har fått uppleva så mycket, men jag har aldrig längtat hem så mycket i hela mitt liv! en vecka kändes som ett år! Jag har vart rätt så dålig ( inte pga matförgiftning, utan pga av Wilmer/Freja ) och spytt som en gris och haft noll matlust hela veckan. Igår så spydde jag på världens största loppmarknad, men det gjorde inget, för äckelkäpparna hade spottat så jävla mycket på marken iaf så det syntes knappt någon skillnad! ( Kanske lite ; )

Jag ska gå med Mathias till jobbet nu och på vägen ska jag stanna och köpa nyponsoppa för igårkväll fick ajg inte ens behålla ett glas vatten =( Måste ju få i mig något! BLAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Uppdatera bloggen nu tjejjen! Jag vill ju höra hur de går för er med allt=) Massa kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback