b63

b63

Jag och hade en underbardag igår. Jobbade första passet på nya jobbet och jag som alltid har hatat provision gick glatt därifrån med vetskapen om att jag på 3,5 timme hade tjänat 1200 kr (före skatt) Helt ok. Hade stämmt date med Sofie bebe och vi gick och shoppade lite ( med gott samvete ) och efter det lunchade vi på Minglan =) Johan kom och hämtade Sofie vid 3 tiden så jag kilade in en sväng till Emma medans jag väntade på att Mathias skulle sluta på jobbet. Var länge sedan jag såg henne så det var skojjigt =) På hemvägen gick vi förbi farmor och farfar och blev bjudna på vaniljbullar. Självklart så hade bagaren glömt att ha i vanilj i just min bulle. Farmor ville gå till kondiset och klaga, men det fick hon inte för mig =) hahah. Vi stannade faktiskt kvar hos farmor och kikade på hockeyn där, vilken jävla match! Hur härligt som helst =)!!!  Efter det så gick vi till Brunnsgatan 63 och käkade mysmiddag med vin och supersmarrig mat. Jag åt pilgrims musslor med karljohansås, jasmine torn och en vårrulle av något slag. mathias åt älg med svartvinbärssås och potatiskaka. Till det drack vi vin och till efterätt åt vi fransk nougattorta med bailysglass. Vi typ rullade hem!!

Idag då? Har sagt hela dagen att jag ska städa, men det ända jag har gjort är lite pluggande, vilket i och för sig inte är så tokigt det heller. Mathias är ute och fotograferar, jag kan inte gå för jag har rammlat av en unghäst och slagit ryggen nått så innåthelvete!! Anna-Carin tog guld idag, härligt och se =) Sverige är riktigt grymma lär jag erkänna!

Ska kila nu och förhoppningsvis få tummen ur röven och sätta igång med något som kallas städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback