elefant i hemlingbyspåret!

Jag och Mathias var vart ute i hemlingby och gått jättefort nu på morgonen. Kände mig dock som en elefant jämför med alla små snärtor som kom å sprang lika fort som hjulben ungefär!
Uch, varför kan inte jag vara i toppkondis för? fan, snart 22 år och 68 kg, inget roligt! innan sommaren vill jag verkligen väga 60 kg helst innan  vi åker till Kina, men det skiter sig nog med den saken!

Idag då... ska tvätta ikväll, farfar ringde och ville bjuda mig på bio, men jag har inget rent och det fanns ingen annan tvätttid förns på måndag så jag var tvungen att tacka nej =( ska städa lite åxå.

Jag gjorde stuvade mackaroner till lunch, Mathias tyckte att de var äckligt och han åt bara upp köttbullarna =( Jag hatar hans stuvdade mackaronen och han mina, vi får helt enkelt gå till farmor nästa gång vi ska äta just det! hahahahah

Trivs äckligt bra i mina äckligt nya snygga super-rea jeans! ska gå ner på stan och trippa runt lite i dem sen! hahaha

Nä nu ska jag kolla på den lilla kycklingen, tror att den kommer att vara hur bra som helst jag =)

So longe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback