Jag döööööööör så tråkigt!

Jag vill inte plugga idag, men jag måste tyvärr. Har hur mycket som helst att läsa tills på måndag och jag har lite panik att jag inte har fått tag på den svarta fiolen och den lilla lillla gumman!
Är snart färdig med min analys i vilket fall och det känns som enorm lättnad. Jag hoppas att min studiegrupp vill sätta fart med grupparbetet snart, de verkar tyvärr vara sådana människor som skuter upp allt till sista sekund. Blää så är inte jag. Jag gör allt på en gång för då har jag det ju gjort sen =) hur bra som helst! Johan har vart här idag och lånat min snowboard, jag borde väl pallra mig upp till berget jag också, men jag är för tjock för mina täckisar... Längtar tills på Torsdag då jag ska provrida Fonzy, jag hoppas verkligen att vi passar ihop, jag saknar verkligen att rida, har inte gjort det sedan i Augusti när jag slutade med Chix! jaja... ska väl kanska ta och öppna nästa bok, jag skummade igenom den förra =)

Puss å hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback