Skrivkramp!

Uch, har börjat skriva på min analys, jag har gjort 2,5 sidor och det känns som jag har fått med allt, men vi måste skriva minst 4.... jaja, jag har lång tid på mig, men jag vill försöka få klar den så att jag kan konsentrea mig på hemtentan och grupparbetet och boksamtalet! Fram tills nu har kursen varit ganska slapp, men nu känns det som att de har axat upp med turbon regält! Jag har läst Ronja rövardötter och Gittan och gråvargarna idag. Jag ska börja på Ann på grönkulla imorgon om jag hinner. Ska ju på trav med mamma på dagen och sen ska jag och Cattis och eventuellt Titti glo på melodifestivalen. Kan hända att Titti jobbar, men isånna fall blir det myspys med mig och Cattis bara =9 Inte helt fel det eller!! =)=)=)
Vill att Mathias ska komma hem nu, det är ju hans sista helg på fitt olles, så skönt att han slutar!!
jaja..ska sova nu PUSS puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback