städdag som sagt...

Gud vad tråkigt det är att städa!! JAG DÖR SNART!!!
Samtidigt så är jag så jävla slö, så allt går i snigelfart...det jag har lyckats åstakommit i städväg på hela dagen är följande.

Plocka ihop allt papper som låg och skräpade
Gjorde iordning en soppåse (som mathias fick slänga på väg till jobbet)
Tagit av påslakanet av våra tecken
Sorterat all jävla tvätt
Gått ner i tvättstugan
satt på två tvättmaskiner ( 4 more to go )

För övrigt har jag som sagt varit och motionerat ( bra gjort )
Tittat på Ophra ( ett måste )
Suttit här ( allt för mycket )
Gosat med min pojkvän ( bara bra )
Inte duchat ( äckligt )
Lagat lite mat ( lagat å lagat, har stekt krögarpytt )
Tittat på Lilla kycklign ( superbra film )

Om cirkus en timme så lär jag gå ner i tvättstugan igen, vilket innebär att jag kommer att missa lite av BB! (skandal)

Nä nu skiter jag i det här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback