Världens roligaste spel!

40243-15

Vi har köpt Buzz idag, hur roligt som helst! Går inte så bra att spela nu när vi har druckit en massa vin och vitrysssar!! Mathias krossar mig styggt =( jag som trodde att jag skulle va mycket bättre än honom på det här, men ICKE!!
Ska på anställningsintervju på måndag... de ringde idag, får se vad det är för någe! =)
Jaja, kan inte bestämma mig om jag skulle på det nya medium avsnittet eller gå å lägga mig! klockan är ju trots allt rätt så mycket! Så himmla lätt att vända på dygnet nu när man pluggar. Mathias har fått ett nytt jobb och hans ska jobba dagtid! Jag är överlycklig, det kommer att innebära att jag åxå kommer att gå upp i normal tid varje dag!! Tjohhooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback