Cp-idee!

ahahahaha, vet ni vad jag och Mathias gjorde igår?? Efter en avslutat toppen redovisning så skippade jag föreläsningen på eftermiddagen och åkte istället till Sandviken med mathias. Träffade Malin där, jättekonstigt då var hon hur trevlig som helst, jag förstår ingeting??? Iallfall så käka vi lunch med Mathias mamma, sen åkte vi till Karin och Åke och fika där och efter det så åkte vi till Mathias faster Eva och käka semla tillsammans med sara, wilma och Mia. Hur mysigt som helst =) Var igenligen meningen att vi skulle gå på bio och på restaruang igår, men så blev det inte. När klockan var halv 10 så säger Mathias: "ska vi åka och hälsa på Sofie i Uppsala??" jag ringde till henne och hon blev helt överlycklig, så vi åkte dit och käka supergod pizza kl 11 på kvällen. Sen kolla vi lite på hennes nya lägenhet och efter det begav vi oss hem! Vi får sånna cp-ideer ibland, men det var väldigt roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback