Helbajsdagiskolan!

Fy fan vilken lång dag det här har varit! Föreläsning med Lasse Bajs Brink på förmiddagen, Lisa höll på att sommna, jag likaså! Träffade Sofia vid lunch och fick min bok tillbaks, ska sätta mig och läsa, men jag orkar inte! Jag finns här Sofia, bara så du vet, borde ta lite arsenik å döda den jävlen, kan ge lite till farsans han på en och samma gång! Nä gud vad hemsk jag är!
 =) jag ska ju som sagt bli svensk lärare, inte svenska lärare för så heter det inte har vi fått förklarat för oss. Får man skriva tror i en text? Tjejerna i nya studiegruppen sa att " tror det gör man i kyrkan " Men om jag tror nått då, hur fan ska jag skriva det? Kanske inte borde bli svensklärare ändå! hahaahahaha
Bigganbrother ikväll, kan inte bli bättre, missade premiäravsnittet igår men det Lisa och Therese förklarade allt för mig =)
Imorgon ska vi gå å käka på Church street, jag har inte vart där sen jag var 7 åt för jag knullade med kocken som jobbar/jobbade där en midsommarafton för några år sedan. haha, hoppas att han inte är där imorgon för då skäms jag, för han var förlovad. Men å andra sidan det var när jag var 17 år så det är nog tveksamt att han jobbar kvar =) haha
Orkar inte laga någon matikväll, skogaholms limpa med nyponsoppa duger alldeles utmärkt =)
Jo föresten, har vart å shoppat med Lisa en sväng idag, hennes hund Mio är bland det sötaste jag sett, fast inte sötare än Nemo =)

Ska väl sluta nu kanske, So longe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman! Men jag klarar mig, leva kan han ju få göra, men långt ifrån mig;)

2006-01-31 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback