Helliiiiuuuu

Lördag igår, med andra ord så var det fredag igår. Gjorde ingenting på kvällen, var meningen att jag skulle träffa mamma, men hon var tvungen att jobba! Var och käkade lunch med Erika och sen åkte vi till valbo och fika och gick på IKEA å grejjer! Supermysigt med andra ord! =)
Sitter å lyssnar på LENA PH, hon är 40 år så jävla snygg, tänk om man såg ut som henne! =)
Har skrivit jobbansökningar och gjort kuvert hela förmiddagen, måste fixa ett jobb för jag vill inte åka till Hofors och jobba i sommar! Jag kan ta vad som helst förutom att sitta å va telefonförsäljare!!!!!!!
Ska gå å fixa lite lunch nu, sen ska jag gå ner på stan en sväng....

Jaja, hare bäst alla, PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback