I Love my girls!

Har träffat mina älsklingsbrudar idag, var hemma hos Cattis och kika på hennes nya lägenhet =) såg den i och för sig i går åxå, men den är så fin så jag kunde gärna kolla igen!
Frida åker hem i morgon bitti, jag vill inte det, skulle kunna kidnappa henne, vi har ju ett extra rum där hon kunde sova =) haha, nä men jag förstår att hon vill åka tillbaka till Umeå, Larsa är ju där och hon har ju sitt liv där nu =( Sofie och Cattis har jag ju på närmare håll iaf. Vi kanske ska gå på James Blaunt den 26 januari, sofie skulle kolla om hon hade råd =) skulle vara helt lovly! I annat fall så åker jag och Cattis dit och hälsar på någon helg här framöver iaf! tar ju bara 45 minuter. jag skäms för att jag bara har hälsat på henne 1 gång sen hon flyttade dit =) men hon har ju hemma ganska ofta så ví hinner ju träffas ibland iaf. Allt för sällan igentligen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback