Kursen slut!

Nu är äntligen kursen slut, har redovisat hela dagen idag. Sofia och Alma var inte med, men jag och Kamilla fixade det bra ändå tycker jag. Har slitit med fältstudieuppgiften ett bra tag nu, vi satt å skrev i 6 timmar för några dagar sedan hemma hos Alma + 3 timmar morgonen efter, men det blev riktigt bra tillslut! Med min egen portfölj är jag nöjd! Är lite osäker på text 3, men men, han har redan sagt att alla är godkäna iaf, så det är ju lungt!
Ska va bäbisvakt åt Nemo ikväll med, supermysigt! I helgen är det fullt upp, ska käka lunch med Erika imorgon och kanske hänga med dom på bio om jag lyckas skrapa ihop pengar. På lördagen ska jag på kalas i Sandviken och på söndagen ska vi käka hos Anders och Mia! Den nya kursen börjar på Tisdag, ska försöka kolla igenom kurslitteraturen en sväng innan dess om jag orkar =)
Nu ska jag gå å laga lite mat och sen ska jag bege mig till Sofie!

PUSS Å HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback