vem skriver jag det här för?

Är det för mig själv, eller för andra? Jag tycker att det är ganska trevligt att pränta ner lite tankar och så här, sen vem som läser det skiter jag i? Men läser du det här så får du gärna skriva någonting till mig =)

Tisdag idag, sov till 9, har precis ätit frulle, Mathias sitter och spelar playstation!
Härligt att han är ledig idag, ska ju ut och käka med familjen ikväll, trevligt trevligt =)=)

Det är ganska drygt för vi har bara lektioner på måndagar och tisdagar, det känns lite onödigt att man inte har något extra jobb då. Ska kanska ta mig i kragen och åka och jobba i hofors, men jag orkar inte!!!!!

Vår bil har börjar fungera igen iaf, härlig feeling!! Den är så jävla störd, har stor lust att sälja den, men men samtidigt är det skönt att ha en bil åxå, jag som är så lat....

nä nu ska jag hoppa in i duchen och sen ska jag leva den här dagen efter bästa förmåga!

So longe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback