Dag 3

Nu är jag inne på min tredje dag sen jag fick klart att vi ska ha barn, känns som att mycket har hänt sedan dess. Vi har berättat för en del personer, mamma, pappa, farmor, farfar, Sofie, Frida, Cattis, Erika, Tompa, Mathias mamma och pappa, hans mormor och morfar och sist men inte minst Sophie och Simon.

Jag tycker att det är töntigt att man inte ska berätta för någon innan det har gått en viss tid, för det första så tror jag att det har gått närmare 3 månader och för det andra så kan man inte tänka att man inte kan säga något med risk för att få missfall. Det vore samma sak som att man inte berättade att man är kär i en kille, eftersom det KANSKE tar slut i framtiden

Anyways, har fått tid till mödravårdcentralen 8 maj, jag tycker att det är lite länge tills dess, men vi får hoppas att allt är som det ska.

Jag mår bra förutom att jag mår lite illa och vaknar kl 6 varje morgon pigg som en lärka! =) Vi håller på att leta radhus för fullt nu, vi vägrar att ha en liten bebis i en trea på brynäs utan tvättmaskiN!

Namn då? Wilmer är klart om det blir en kille. Jag har föreslagit Alva om det blir en tjej och Mathias ska tänka på saken, han vill att hon ska heta Greta, men då säger jag att hon kommer att bli kallad för Greta den feta och det vore ju inte nå bra!

För övrigt är jag världens lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback