Jag är lite ledsen att....

Jag inte kommer ihåg så mycket av lets dance finalen igår, fattar inte hur vi kunde bli så full =) Men roligt var det, Jag och Erika ska ut om två helger igen, för Jimmy ska på Kryssning då. Är bara och börja ladda reda nu! =) Har kommit på att jag inte uppfyller måtten för hur en partymänniska ska vara, hur roligt det än har vart på kvällen så längtar jag så otroligt efter min karl i slutändan ändå!, det kanske är bra, vad vet jag? =)
Idag ska ska vi äta på MAX, det är det enda jag har innplanerat, jag vill titta på melodifestivalen ikväll, men jag misstänker att den andra halvan i hushållet hellre dör än ser på nån shlageryra!
Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på min ljudbok!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback