Shlager och snö

ååå, jag blir så sprudlande glad när jag får titta på Melodifestivalen, finns det nått roligare än att titta vad de har på sig, hur de sjunger, hur de dansar!! Shlagerfantast som jag är så skäms jag nästan för att säga att jag tycker att Poodels var bäst igår. Det är som de sa " Om det kommer in ny musik i melodifestvialen så utvecklas musiken i allmänhet i Sverige ". Det håller jag absolut med om, men jag kan känna ett litet stygn av smärta i hjärtat när jag inser att låtar som, Kärleken är evig, fångad av en stormvind, gyllene skor, fyra bugg och en coca cola osv. tyvärr tillhör svensk musikhistoria! =(=(=(=(

Jaja, nog om det, vad händer idag dÅ?? Först och främst ska jag läsa Huck Fuck Finn, som vid det här lagat jag är redo att kasta bokhelevetet genom fönstret! Fy fan vilken tråkig bok!!! Om det vädret blir bättre så blir det nog en promenad också =) Ska hem till farfar och käka kl 3 så då är det oundvikligt att gå ut. Förhoppningsvis behöver vi inte se ut som snögubbar när vi kommer fram! Kan ju hända att vi tar bilen, men det känns lite val slött när de bor 5 minuter härifrån!

Nä, nu måste jag fortsätta min bekantskap med Huck Fuck Finn, men vi ses väl igen om jag inte döööör av tristess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback