Barnlös

Idag är jag barnlös, jag tycker inte om ordet barnfri, vadå fri? Jag vill aldrig bli fri från henne, men det finns ju andra som vill ha henne en natt då och då och därför tycker jag ordet barnlös passar bättre in =)

Vad gör man då en dag då man inte har en vild 1åring i hack i häl? Faktum är att vi har varit riktigt nyttiga idag, vi har satt upp nya tavlan i trappen efter det att jag halvt reskerat livet på en vinglig stege. Mathias har varit till tippen med alla jäkla kartonger och skit från alla julklappar och nu dammsugar han för fullt! Jag ska snart pallra mig ner i tvättstugan, men måste vila lite först. Jag har känt mig groggy och seg hela dagen, lite småyr så där som man har nån ruskig förkylning som är på väg att bryta ut... VILL INTE BLI SJUK IGEN!!

Nä nu måste jag fortsätta... 

Kommentarer
Postat av: Annika

Barnlös var ett bra ord :) Har faktiskt inte tänkt på det tidigare. Önskar er ett gott gammalt år..och nytt :)

2007-12-29 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback