danföredan.. =)

Nu är allt klart, revbensspjällen ligger och myser i sina foliepaket i ugnen, kryddosten och hans andra påläggskompisar ligger i kylskåpet och väntar. Allt är inhandlat och klart och till och med huset är städat. Nu ska jag bara slappna av och njuta av en lugn jul...Eller så inte...


Idag har vi varit hos Rosi och Pappa och myst, vi fick ugnad falukorv som var supersmarrig och Freja slog nytt vakenhetsrekord på 8 timmar!! Stor tjej =) Så kul att hon ville visa för sällskapet Persson/Eriksson att hon kunde gå också, pappa var helt övertygad om att hon skulle vara 16 månader som mig, men icke =)

Imorgon drar vi iväg till Söderhamn efter lunch, jag älskar att vara där, men vi får se hur länge Freja orkar innan vi lär åka hem. Hon kan ju sova i bilen, men där finns det inte en chans att hon somnar då min släkt är riktigt högljudda! =) Det är sång och dans hela kvällen där antar jag =)

Nu ska jag gå ner och julmysa lite med Mathias, Freja sover för natten, hon somnade utan välling i bilen hem från pappa och rosi så vi får se hur länge hon sover...

God jul till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback