Fullt upp!

Snacka om att jag och Freja har haft fullt upp denna vecka.. nånting skoj varje dag har vi hittat på =) Igår var vi på öppna igen och efter det gick vi ner på stan tillsammans med Angelika och Axel och käkade Sushi =) Ungarna sov under hela lunchen vilket var jätteskönt!! (får man säga så? =) Efter en hektisk dag somnade Freja av sig själv redan kvart över 5...jag la ner henne i hennes säng för att hon skulle få vila lite medan jag läste en bok och efter typ 1 minut började hon snarka! Som tur var sov hon hela natten och vaknade kl 7.... nu sover hon igen, vette 17 vad det är frågan om! När hon vaknar ska vi iaf klä på oss och åka till Erika =)

Nu ska jag gå och packa lite grejer för vår dag i Gävle =)

Lusselelle på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback