Hög på alvedon!!

Igår var Freja helt sanslös!! Hon hade fått alvedon för febern och nog hjälpte den alltid, hon kunde inte sitta still i 5 minuter ens!! Jag satt i soffan och slappa lite och märker att det blir väldigt tyst. Tyst brukar ju vara = bus, så jag gick ut i köket för att leta efter henne. Inte där. Letade vidare och fann henne I VAGNEN!! Lilla fröken Eriksson hade alltså klättrat i vagnen helt själv och låg där och filosoferade lite. Hon älskar att sitta i sin vagn, fast inte när man är ute för då måste hon ha vantar på sig... Jag kan sätta henne i vagnen medan jag lagar mat och diskar och  hon är helnöjd med det!! Sen på eftermiddagen börjde hon med ett nytt partytrick. Hon la av jordens brakfis och då sa jag, "mä, kan du prutta" och då tog hon i allt vad hon kunde tills det kom en till och så börja hon fnittra. Eftersom jag har den värsta prutthumorn som finns så upprepade vi detta några gånger och varje gång tog hon i tills hon blev alldeles röd i ansiktet och flina förtjust när det kom en liten fis! hihi, kanske inte sånt man ska lära barn, men men!!

Idag har min nya vagn kommit!! För er som missat det blev det en orange/grå chicco ct, 0,5... Den är sjuuukt snygg! jag lägger ut en bild på den senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback