Jag ska läsa en mattekurs!! HJÄLP!!!

Ska bara skriva ner en sista grej innan jag beger mig till sängen, jag hoppade på en restplats på en mattekurs idag! HJÄLP, hur ska det gå! Men jag tänker så här, jag kommer antagligen tvingas undervisa i matte och då måste jag ju ha någon koll på vad det är jag lär ut... Just nu är mina 5or bättre än mig och det är illa! Jag är alltså SJUUUKT dålig på matte, jag skulle nästan påstå att jag har mattedyslexi, jag ser inget samband mellan siffror, jag blir bara irriterad när jag ska försöka räkna ut något... jaja, får se hur det här går!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du och jag kan bilda klubb. Så kass på matte jag med :)

Postat av: Maria L

Heeey!! Vad är det för mattekurs du ska läsa?? Jag ska också läsa matte i vår..Någon förberedande..grundkurs typ..

2007-12-20 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback