jobbig natt..

jobbig natt har det varit för hela familjen! Freja har haft ca 39,5 g feber och hostat och kräkts slem. Kl 1 var det bara att riva ur alla nybytta sängkläder och skölja av henne. Nu sover både Mathias och Freja sött. Jag har inte ro att ligga i sängen mer utan har tokstädat köket och håller på att tvätta lite. Så fort apoteket öppnar ska jag åka och köpa Ipren så man kan varva den med alvedonen för bättre effekt.

stackars min lilla gumma...Undrar om hon blir glad om jag shoppar nått åt henne? =)

Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya kändisbloggen :) *puss*

Postat av: sanna

Hoppas hon kryar på sig..:)
Ha en fin dag!

2007-12-06 @ 08:38:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Helena

Nämen stackars Frejis...och stackars er! Inte kul att vara uppe och stöka med kräkiga sängkläder mitt i natten :-(
Pussa lite på henne från mig!
Kram!

2007-12-06 @ 14:24:42
URL: http://hesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback