Merry merry...

uch, jag är lite besviken över julafton... Vi firade först hemma hos Mathias mormor och morfar, men det kändes knappt som jul. Visst vi åt julmat, men det spelades ingen julmusik, det var ingen tomte till klapparna och inga andra barn som sprang runt. För mig är det jul att fira med min släkt i söderhamn, vi var ju där dagen före julafton och det är så jag vill fira jul!! Massa barn, bus, mat, musik, och så klart min roliga släkt! Jag har alltid tyckt om att umgås med min släkt och den enda från min orginal släkt jag träffade igår var pappa... Känns lite sorgligt. Efter vi vart hos Maggan och Rune gick vi hem till Pappa och Rosi. Visst det är jättemysigt där, men det är inte vår släkt. Jag går ju mest dit för att träffa pappa...

Jag och Mathias satt och försökte komma på någon bra lösning till nästa år, men vi kom inte på någon. Jag vill ge Freja samma mysiga jular som jag upplevde som barn...suck, jag hatar att både jag och Mathias ör skillsmässobarn!!!!!!

Idag ska vi iaf till Anders och Mia hela dagen, hela Mathias pappas släkt är där och det ser jag verkligen fram emot! Det kommer en tomte och på kvällen brukar det vara riktigt roligt!! =) Sen är det så klart kul för Freja att det finns barn där hon kan leka med...

God jul till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback