sista julklappen handlad...

Idag skulle vi ha varit på julavslutning på öppna förskolan, Freja hade till och med fått en tomteklänning och toksnygga strumpbyxor som hon skulle ha på sig. Och vad händer? Jo, min jävla förkylning har tagit om ordentligt, inte så att jag har feber och är död. men tillräckligt för att jag skulle skämmas för att gå dit utifall jag skulle smitta ner alla barn och föräldrar lagomt till julafton. Jaja, Freja fick öppna en julklapp på morgonen så att jag kunde ligga och slappa i soffan medan hon roade sig själv. Det funkade ett tag, men sedan skulle hon bestämt klättra upp för trappen, trots att vi har grind + feta soffkuddar som täcker för det lilla hålet under så tar hon sig igenom, hon ställer sig och bökar under huvudet och drar och ruckar tills hon får bort kuddarna och sen blir hon galen när jag tar bort henne! Kul att vi har lagt ner 645 kr på en grind som inte funkar!

Igår inhandlade vi den sista julklappen! Det blev en pulka, en baoutastor boll och nån stapelleksak till Freja, hoppas hon blir nöjd =) I år har vi verkligen BARA handlat till kidsen i familjen =) Sara, Wilma, Emil och Kalle har vi handlat till förutom Freja =) Jag har alltid sån prestationsångest för att de ska gilla det jag köpt! Ungar är ju så ärliga så är det nått som inte passar får man vackert veta det =)

Nu ska jag gå ner och kika på våra bästa år innan Freja vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback