tandrus?

Igår kväll fick Freja nått rus och tokgrina från 19-23, men endast en kort pause! Jag höll på att bli galen eftersom hon aldrig i hela sitt liv har skrikit så länge. ja jag vet att jag är lyckligt lottad, men det är sant. Jag kan räkna på fingrarna de gånger hon har gråtit hysteriskt i mer än två minuter! Iaf tror jag att det berodde på att det är nya tänder på G eftersom hon somnade sött efter en alvedon.


Idag har vi varit på Karma och käkat sushi till lunch, freja åt lunch innan vi åkte och roade sig därför med kasta majs och mandrinklyftor på golvet =) På eftermiddagen kom Noah och Jenny hit, lika kul som alltid!! Noah och Freja har så himla skoj ihop. Fast Noah drog henne i håret två gånger! Sen somnade hon som en stock och ligger nu och snarkar gott i sin säng!


Jag ska bege mig till tv:n med en räkmacka och kolla på Ugly Betty och senare TOPMODEL FINAL!!!!!!

Föresten tokfyndade idag igen på ME&Is adentskalender!! Kolla på
www.meandi.se och lucka nr 5 får ni se, hon fick både klänningen och tröjan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback