Äntligen på bättringsvägen..

Det känns som jag har bott på toan sedan i torsdags, men nu är det äntligen lite bättre! Mathias har varit tvungen att vara hemma från jobbet då jag helt enkelt inte orkat ta hand om Freja ensam. Idag har han dock varit och tävlat i tyngdlyftning (det gick riktigt bra för honom) så mamma fick ta henne några timmar på dagen. Själv har jag spenderat dagen i sängen och framför datorn. Jag har tankat hem nya säsongen av Americas top model och haft maraton med 7 avsnitt. Jag är helt imponerad av en tjej med Aspbergers syndrom som är med, jag hoppas verkligen att hon vinner, det är sjukt starkt av henne att vara med i ett så socialt sammanhang med den sjukdomen.

Igår låg jag deckad framför tv:n och försökte kolla på idol mellan toabesöken, jag fattar inte att töntandreas fick vara kvar! Mathias var ju så sjukt mycket bättre!! Amanda och Marie var bäst, jag hoppas att de två möts i globen =)

Nu ska jag väl surfa vidare och vänta på att karln kommer hem från tävlingen!!

tata


Kommentarer
Postat av: Angelica

Amanda suger haha!

Postat av: Sophy

Ja håller med! Amanda sucks!! Och Andreas skulle ha åkt ut för en sisådär 20 veckor sen....skandal att han får vara kvar!!!
Hoppas du kryar på dej...inte nå skoj alls med magsjukan...jag sprang ju också på toaletten heeeela tiden...
Kramkram

2007-11-18 @ 18:43:02
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback