Bullmamma =)

Idag har det minsann bakats bullar! 4 överfulla plåtar med härligt smarriga bullar blev det och det bästa är lukten som spridit sig i hela huset! Jag skulle kunna baka varje dag bara för att det ska lukta så! Erika har varit på besök hela dagen, supermysigt med andra ord. Vi har buset med Frejis och glott på Ophra. Som vanligt alltså!

Det mesta börjar bli redo inför kalaset nu. Vi har varit och storhandlat idag, vi ska göra två tårtor och en smörgstårta, sen har jag bakat en daimkladdkaka fast jag har varit och nallat lite på den så eventuellt fryser jag in den och spar till mig och Jenny senare =) Har även hunnit med en riktigt långprommis och lite städning, jag är i stort behov av att tvätta lite, men det får ja gå upp i ottan i morgon och göra innan mina pluggkompisar kommer och firar Frejis! Nu blir det kalas varje dag tills på måndag och sen ska jag och Jenny ha eget minikalas för Noah och Freja med, men vilken dag det blir vet jag inte än!

Jag har tankat hem Hartbreak Kid som jag funderar på om jag ska kolla på, men jag vet att Mathias vill se den med, men jag tror inte att det fanns så mycket annat att glo på ikväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback