framstjärtar, dimor och Johnny Cach

Humöret på topp, snackade med Erika i telen ett bra tag och hon fick mig att piggna till lite! Sitter just nu och lyssnar på några gamla godingar från Johnny him self medan snuppan sover och karln är på jobbet... Får sova ensam hela veckan, mindre kul men det funkar. Har inte fått i mig nått förutom lite varmakoppen till lunch och några begagnade pizzakanter till kvällsmat, det gjorde katastrof i magen och jag har därför knaprat dimor igen.. När ska detta ge med sig? det är ett under att min familj klarat sig undan baciluskerna, men jag är gärna magsjuk dubbelt bara så Frejis ska slippa!

Kvällen har jag spenderat med att kika på kalenderflickorna, höll på att garva ihjäl mig när en av tanterna sa att hon vägrade visa framstjärten! mohaah, det låter kanske inte lika roligt nu när man skriver det, men jag lovar att det var kul när en liten gumma på typ 70 bast säger att hon gärna kan visa pattarna, men framstjärten sparar hon åt sin man eller nått i den stilen =)

Måste skryta lite över att Freja 1 år har lärt sig äta själv med sked. Jag får minsann inte mata nå mer och i ren desperation gav jag henne skeden och sa att hon fick äta själv. Tror ni jag blev lite chockad när hon faktiskt gjorde det!! Hon har lite problem att få upp maten på skeden, men rörelsen in i munnen behärskar hon helt nu =)

Jag = Stolt mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback