Fredag!

å nu snöar det! Stora snöflingor virvlar i luften, hoppas verkligen att det lägger sig och blir ett litet snötäcke iallafall. Jag gillar snö, fast det får inte vara kallt. I min drömvinter ligger temperaturen på ca -5 g, det är sol på dagarna så man får lite ljusenergi och sen får man sitta inne och mysa med varm choklad och rosiga kinder efter en långpromenad.

Igår var jag och Freja hos Erika i gävle hela dagen, vi åkte dit vid 9 på morgonen och kom inte hem förns 5! Snacka om heldag =) Jag tokfyndade ett par Nike täckbyxor på InterSport på deras brandrea! 300 spänn är inte illa för ett par prima täckisar =) ska ut och testa dem senare idag, om jag hinner!

Har inte en aning om vad jag ska göra ikväll. Mathias ska på personalfest i gävle, bowla och helt enkelt, det förtjänar han verkligen då jag stått för krogrundorna de senaste tre gångerna =)

Å nu har mitt nya Greys avsnitt kommit hem, I loooove!!! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Här i Norrköping har vi 8.5 PLUS grader. Undrar om vi får se ngn vinter överhuvudtaget?? Jaja, ha en så trevlig fredag nu å mys till Idol, de ska jag göra=)

2007-11-23 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback