läsmys!

läsmys!

så här mysigt har vi det på kvällarna =)

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH va mysigt, var bara tvungen att skriva!! Härlig mysstund och med en bok också ;O) Natti!

Postat av: Sophy

Gittan o Gråvargarna om ja inte misstar mig..hade ja som litteratur på Svenska kursen på högskolan...fast ja kommer inte ihåg vad den handlar om! =) Hoppas allt är bra med er! kramkram

2007-11-28 @ 23:02:42
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Helena

Hej på er! Inser nu hur stor Frejjis har blivit sedan sist jag träffade henne!! Hoppas vi ses i jul!

Mysig med lite läsning och hon ser ju verkligen intresserad ut :-) Gittan och Gråvargarna är ju himla bra. Jag gillar Gittan! Gittan och älgbrorsorna är min favvo :-) Fast alla Pija Lindenbaums böcker är bra. Fler boktips: "När Åkes mamma glömde bort" och "Lill-Slatan och morbror Raring". Ninna ninna ninannna... Slut på dagens boktips :-)

Kram!

2007-11-30 @ 11:36:39
URL: http://hesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback