Looking from a window above, it's like a story of love... oh, can you here me?

Vem är det som har gjort den låten? Jag har försökt googla fram det, men jag vet inte vad den heter? Klockan är 8 nu, om typ en halvtimme ringer angelika och vi ska gå och möte henne och Axel för en morgonpromenad, det ska bli supermysigt för jag har inte träffat henne på typ 1 månad!??! Katastrof! Efter promenaden lär jag skynda mig hem för då kommer Frida och ska säga hej då eftersom hon åker tillbaka till Umeå ikväll =/ Nu ska jag käka frulle, ce ya!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag fick fram att de hette "Yaz" iallafall:P

Postat av: Jenny

Vem är bäst, vem är bäst?! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=5qn2Ptk-Lz0

Joshua radin har bl.a. gjort den. Du kan tacka mig sedan, men tårta eller kakor. Kanske chokladbollar? ;)

2007-11-07 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback