matvägran och fina paket!

Idag har vi haft lite förkalas med Maria och Erika, freja fick en jättefin klänning + en bok som handlade om henne. det har det varit riktigt dåligt med maten de senaste dagarna, idag åt hon ingenting till lunch, eller hon försökte lite men efter några minuter upptäcker jag att hon har hamstrat allt i kinderna och när hon försöker svälja det får hon kväljningar och till slut kräks hon upp det lilla hon fått i sig. Hon stoppar ofta fingrarna i halsen för att spy och då menar jag inte stoppa fingrarna i halsen som barn gör. Hon har verkligen hajat hur man får sig själv att spy, det ser hemskt ut, hon hulkar flera gånger och fortsätter att stoppa dem längre och längre ner tills hon får upp mat,slem eller galla... jag försöker stoppa henne men ibland hinner hon när jag ser bort.

till kvällsmat åt hon en halv bruk med flygande jakob och lite banan till efterrätt så det är jag helt nöjd med...

Kommentarer
Postat av: Annika och Isac

Hejsan! Hittade hem till din blogg också :) Hoppas det är okej. Tänk att Freja är ett år redan.. att det går så fort! Hoppas allt är bra med er i bakstöket. Jag fyller också imorgon men är inte lika händig i köket, så det blir icas frysta kanelbullar hos os.. haha! Kram på er, och hälsa Freja grattis imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback