Mensvärk och trött mamma!

Fy vilken pissig dag jag har haft, det började kl 01.30 inatt då jag vaknar av att Freja håller på att klättre ur sängen. "hallå där fröken", sa jag och drog tillbaka henne bredvid mig igen. Efter ytterligare 5 försök att få komma ner på golvet gav jag upp. Eftersom Mathias skulle upp och jobba kl 05 så tog jag täcke och kudde och la mig på golvet i Frejas rum och sov, hon fick leka bäst hon ville tyckte jag. Precis när jag hade somnat om lyfter hon på mitt täcke och biter mig stenhårt i stortån, "aaaaaaaaaaj" skrek jag och ryckte fötterna åt mig. Sen fick hon tag på sin nya bultarbräda och satt och slog på den hur länge som helst. När hon tröttnat på den behöll hon klubban i hande och slog mig i stället. Då gav jag upp. Jag tog henne under armen, gick ner och blandade välling och gav mig inte förns hon somnade om.... Gissa om jag var trött i morsse...Jag har gått runt som en zombi idag med en jävla mensvärk dessutom...

Snart kommer pappa, orkar egentligen inte med besök idag heller, men det är klart att han måste få gratta Frejis, han missade hennes födelsedag...........


BLÄ för såna här dagar, imorgon hoppas jag att jag är gladare, ska ringa Jenny och fråga om hon vill ha minikalas för kidsen imorgon. det ser jag fram emot iaf! Nu slog det mig att det är ett år sen jag och Jenny träffades första gången också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback