pajtime!

Snart kommer Cattis och hämtar mig, vi ska ner till Hanna som har bakat paj och jag kan bara säga att det ska bli sååå skönt att få komma ut ur huset efter husaresten som varat i 5 dagar!! Klart att jag inte är trött på Freja, men jag alla som har haft sjuka barn vet hur skönt det kan vara att få komma iväg en stund =) Hoppas bara att de vill kolla på Ensam mamma söker finalen! Jag tycker bäst om Veronika, men jag kan faktiskt inte bestämma mig för om det ska bli Jonas eller Magnus som får flytta in i hennes superfina hus, som jag för övrigt inte är ett dugg avundsjuk på (IRONI!!!) jaja, nu ska jag ner och ta på mig ytterkläderna, fast egentligen vet jag att jag har 10 minuter extra eftersom Cattis aldrig är i tid! Men oj nu plinga det på dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback