stackars Freja!

Fy vad jag tyckte synd om min dotter igår, hon var så sjuk. Med 39 graders feber trots att hon fått alvedon, spenderade hon den mesta tiden med att gråta i mammas knä. Jag har aldrig hört henne så förtvivlad sen hon föddes stackarn... Tillslut somnade hon tätt intill mig iaf, samtidigt som jag ville ha henne så tätt inpå som möjligt så visste jag att det bara gjorde henne varmare, men jag öppnade fönstret och lät henne ligga och gosa hela natten. Hon har sovit oroligt, men vi har fått några timmars sömn iallafall. Jenny sa nått smart om att det borde finnas nattapotek! Vi hade bara alvedon hemma, och när det är riktigt hög feber kan man ge båda, men jag fick inte tag i nån och idag är hon lite piggare.... nu ska vi gå och gosa, Mathias jobbar hela dagen....=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback