betalningspåminnelse!!??!!

Å herre gud, i går fick vi en betalningspåminnelse från God El. Jag har aldrig fått en sådan förr och jag visste ju att vi hade betalat alla räkningar som kommit. Efter att ha grubblat en hel del på detta igår kom jag dock att jag för ca 3 veckor sedan hittade fullt med post i en vattenpöl på gatan. Posten tillhörde min granne och jag har tror mig veta vem som kan ha roat sig med detta. Denna lilla snorunge måste helt enkelt ha tömt vår postlåda också.... Synd att han inte kan trolla bort dem, man kanske borde ringa Tobbe Trollkar... jaja, nu är den betald i alla fall....

Ikväll kommer Sofie och Johan hit på pizzakväll, tänkte att vi skulle utmana dem på TP. Nu ska jag gå och byta bajsblöja, det luktar helvete om min dotter!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback