Frejis kvällseskpader...

Som jag nämnde igår hatar Freja mat, nu på kvällen fick hon dock i sig mer än vanligt. 1/4 burk med pastastjärnor och köttfärssås, en tjock falukorvsskiva, och två smörgåsrån med massa smör. Jag är rätt nöjd med det, under dagen har jag på allvar funderat på att be bvc om hjälp om hur man ska få henne att äta bättre, men jag tror tyvärr inte det är så mycket de kan göra:/ Hon somnade i egen säng idag med, igår vaknade hon efter två timmar och då var det helt omöjligt att få henne att somna om i egen säng, men ikväll gav jag mig inte. Hon grät inte, det gör hon ju aldrig men det tog nästan en halvtimme för henne att somna. Jag är van med att det tar högst 10 minuter men antar att det blir bättre om ett par dagar. Jag kommer dock ALDRIG I HELVETE att köra 5-minutersmetoden. Jag sitter istället bredvid på en stol så att hon ser mig, jag tror inte på att lämna barn så att de får skrika tills de tror att de är övergivna och pga detta tystnar. Nu ska jag gå ner och glo lite på tv och vänta på att mathias kommer hem från jobbet snart...

c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback