Jag är dum i huvudet!?!

Jag är så puckad, ja ska berätta varför...

Det började med att Freja kliade sig i ögonen, av erfarenhet vet jag att det betyder att hon börjar bli trött. Sagt och gjort gick jag ner för att hämta pencilin och välling, efter att ha borstat tänderna ( ja jag vet att det är puckat att göra det innan vällingen, men hon blir pigg som en lärka av att göra det efter) så kröp vi ner i sängen och mös och hon fick dricka sin välling. Hon somnar efter ca 10 minuter och jag bygger en vall av kuddar och täcken för att hon inte ska ramla ur. Sen sätter jag mig framför datorn och kollar på
www.tv.nu och upptäcker att det är äntligen hemma på 4:an. Jag tänker att det kanske man skulle kunna kolla på och går då in i vårt rum för att försiktigt lyfta över Freja till hennes säng eftersom jag inte vill lämna henne själv i vår säng när jag är på undervåningen.... Vad tror ni händer? Jo hon vaknar! Varför skulle jag vara så jävla dum i huvudet och lyfta över henne när jag vet att hon är lättväkt nu när hon är sjuk,,, så nu sitter hon på sitt rum och leker med några klossar och jag sitter här för trött för att gå in och leka med henne... ska ge det ett nytt försök alldeles strax att få henne att sova... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback