Lortgrisarna mina :)

Lortgrisarna mina :)

Idag har vi vart till Gävle en sväng och lämnat tillbaka en av trappgrindarna vi köpte eftersom det inte gick att fästa i nått på nedervåningen... peppa, peppa ta i trä, så får vi hoppas att hon inte ramlar och slår sig. Ska se om jag kan komma på någon annan annordning för att förhindra att hon kryper upp för trappen. Även om man är i samma rum så kan det räcka med att man tittar bort i två sekundar för att hon har hunnit tagit sig upp på första trappsteget, men vi får väl helt enkelt ge fan i att titta bort =)

När vi ändå var i Gävle passade vi på att åka till Erika och Jimmy som serverade Erikas supersmarriga bullar. Freja åt kaka med hela ansiktet och såg väldigt nöjd ut efter att ha kladdat ner både sig själv och Erikas soffa! Jag fick även Erika att hoppa på en kurs som jag ska läsa extra i vår som innehåller konfliktlösning på förskolan och hur man arbetar med att förebygga mobbing. Verkar väldigt intressant tycker jag =) Den är på 7,5 p över hela terminen så den kan man läsa extra och ändå hinna med det andra tror jag.

Som ni ser på bilden badar Mathias och Freja just nu, Freja hade som sagt kaka överallt, i håret, på kläderna och till och med i öronen! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, men det blir nog bara mys framför tv:n. Jag ska laga pestolax med burgulröra till.

Hare bäst// Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback