Nu jävlar ska vi bli seriösa!

Jag har bestämt mig att jag ska börja blogga på allvar nu! =) Så vad har hänt på sistone? Frejis blir 11 månader imorgon, snart ett år alltså. Det är helt obegripligt att hon är så stor! Sista veckan har hon dock varit riktigt sjuk. Antagligen både halsfluss och lunginflamtion samtidigt, hon hade 124 i sänkan vilket i vanliga fall inte skall överstiga 8. Min stackars lilla plutta! Nu har hon fått pencilin och är mycket piggare dock, idag vågade vi oss till och med på en promenad med Angelika och Axel.

Sitter och väntar på att mitt Heros avsnitt ska komma hem! Jag är beroende av att kunna kolla på mina favvisserier på datorn eftersom Freja alltid lyckas vakna när de sänds på tv + att man får fördelen att kolla en säsong i förväg =) Passar perfekt för en nyfiken Martina!

Rusten är så gott som färdig, vilket känns SKÖÖÖNT! Nu ska vi bara byta skåpluckorna i köket, det blir mörkgråa från IKEA a 5250:- billigt och bra tycker jag =) Sen ska vi måla vardagsrummet när vi får tummen ur röven, färgen har stått i källaren i flera månader nu... Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket, det är mathias som inte tycker om den tapeten, jag förstår inte vad det är för fel på den =)

Mer då...?? hmm, funderar starkt på en utlandsresa i början på året. Det är tänkt att Freja ska börja på förskolan 1 april då min skola börjar igen, så det skulle passa att åka innan dess =) Jag kollade lite på Thailandspriserna men det var ju hutlöst hur mycket de ska ha för en sketen flygstol nu för tiden! jaja, blir väl antagligen sista minuten till gran canaria för 10 gången =)

Nu ska jag sluta, mitt heros har kommit hem, få se om jag hinner kolla innan freja vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback