She works hard for the money...

Idag ska jag jobba, fast det var tyvärr bara tre timmar de behövde mig. Men om jag kan räkna rätt blir det ca 300 spänn och det är ju 1/3 av min klippning/färgning som jag har tänkt göra snart =) Sofie sa att vi skulle ut i skogen en sväng så det blir nog mysigt... Nu ska jag byta en bajsblöja (mindre trevligt) och sedan ska vi gå ner och äta lite gröt och öva pussar mellan tuggorna =)

Något att tänka på:

"Ett barn har hundra språk, men berövas nittionio.
Skolan och kulturen skiljer huvudet från kroppen,
de tvingar en att tänka utan kropp och handla utan huvud.
Leken och arbetet, verkligheten och fantasin,
vetenskapen och fantasteriet, det inre och det yttre,
görs till varandras motsatser."

-Loris Malaguzzi

Ha en superdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback