Snor i håret och kiss på tröjan!

Idag har jag varit och jobbat. Då blir man smutsig. När vi var ute på gården gick jag runt och snöt de snoriga ungarna, en liten kille bestämmer sig för ett ge mig en kram precis när jag böjer mig fram för att torka bort den gröngula geggan under näsan, detta resulterar i att det i ställer fastnar i mitt hår.....

Sen när jag satt och åt själv med ett barn som hade råkat somna precis innan lunch så säger han, "Martina, jag var jättekissis nu, men det gick liksom över"...Jag kollar då ner på hans bralla och uptäcker att det droppar kiss från stolen som bildat en liten pöl på golvet. När jag torkat upp allt inser jag att hela min tröjmudd är blöt... härligt va? =)

När jag kom hem från jobbet öppnade jag min mobilräkning och insång att den var alldeles för hög... Jag ringde då till Tre och sa att om inte de ger mig ett bättre pris på mitt abonnemang så säger jag upp det.... Tillslut fick jag till en deal att de bjöd på månadsavgiften i tre månader a 69 kr, + att jag fick ett abonnemang som gör att jag ringer, messar och videosamtalar gratis till alla andra med 3. Eftersom det nästan bara är Mathias jag pratar med så tror jag att jag kommer tjäna sjukt mycket pengar på det.... Alltså: TJITJING =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ha ha, du är rolig du! ;D
Jag har ju också 3!

2007-10-11 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback