städardag och massa mat och fika =)

Jag är hopplös, jag har noll karaktär när det kommer till fikabröd! Igår var jag till Sofie, vi tog en sväng på stan och köpte ett fotoalbum, tack för tipset jenny =) När vi kom hem till henne gjorde hon lite kaffe och tar fram 4 oemotståndliga kanelbullar! Det är ju så sjuuukt gott. Vågen visade på 64,9 och mitt mål är ju att aldrig i hela mitt fucking liv överstiga 65 igen, så käkade jag upp båda två med inte allt för dåligt samvete.

Idag har jag städat, fast bara halva huset. Jag ska ta resten sen, när jag masar mig från datorn. Freja och Mathias ligger och snarkar ikapp i rummet bredvid, låter riktigt roligt faktiskt. Inte lika kul när man själv försöker sova bredvid dem bara =) 

Om några timmar kommer mathias pappa och anette, då blir det garanterat mer fika. Han vet hur svag jag är för alomndys daim-tårta och har förhoppningsvis med sig en sådan =) det brukar han ha + blöjor. Han har köpt nästan alla Frejas blöjer sedan hon föddes, vilket vi är oerhört tacksamma för!

Imorgon vill jag åka till Oves, jag ska köpa ljusslinga och göra fint på altanen. det är kanske lite tidigt men jag börjar redan få lite julstämmning =) hihih 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback